mandag 17. mars 2008

Palmesøndag

I dag har jeg egentlig fått gjort litt ute. Hele familien kom seg ut ved 11-tiden. Været har vært helt strålende. Sol og blå himmel. Jeg har vasket bilen og ryddet litt i den. Etterpå fikk jeg ryddet litt og sett over beddene. Klippet av litt rusk og konstatert at de spirer overalt. En liten snøklokke er kommet opp, tre små knallorange krokus og det ser ut til at det meste har overlevd barfrosten.

Tilføyelse; glemte at jeg har kverket den første liljebillen idag!!!! Hvordan jeg kunne glemme det er utrolig.... , så nå er dere advart!!! De er tidlig våkne.

Etterpå ble det tid til kaffe hos naboen og. Utrolig hyggelige folk med hageintr.

Frisk Tigers vant over Comet, noe som betyr at de er klare for bøttefinalen. Det kan bli en meget god sesong i år. Først seriemestre og så kanskje....? Jeg håper vi får Enga som finale motstandere, men tror nok at det blir Storhamar.

Så da kampen var over og vi kom oss ut var våren over alt. Snø og kraftig vind. Nå har det sluttet å snø, så jeg håper på fint vær i morgen. Det har smeltet bra de siste dagene, har hakket litt is idag for å hjelpe til litt.

Håper på å fortsette med rydding i beddene imorgen. Har strødd ut litt aske idag, må fyre litt mere så jeg har nok til alle rosene.

God påske til dere alle!

Ingen kommentarer: