fredag 7. mars 2008

Alenemor..

Er for tiden alenemor til to barn og en hund og et ukjent antall fisker. Blir helt stresset av det jeg, og det verste er at helgen gjennstår.......Det er jammen ikke mye man rekker på jobben når en skal bringe og hente unger og lufte hund. Jammen godt ikke fiskene krever tur de og ...selv om det kunne vært intr.

Nå er det heldigvis slutt på ene tilværelsen på mandag og godt er det. De stakkars plantene mine får ikke akkurat godt stell om dagen. Fant spirer på en del hosta idag. Hadde trodd de skulle være mer sær.... Jeg må se til å få kjøpt mere potter, det ble tomt etter siste prikle runde. Lurer på om jeg skal sette ned georginene i jord snart og. De ser ut til å ha overlevd kjølerommer i vinter. Jeg trodde jeg hadde flere, men de finner jeg ikke. Kjøpte en ny på Plantasjen her om dagen; Winnetou.

Tenkte å sette den i potte sammen med noen andre dahliaer. Greit å ha på terrassen.

I år har jeg tenkt å oppsøke planteloppiser og være litt flink til å så, prøve å ikke kjøpe for mange ferdige planter. Har hengt meg på noen importer som jeg gleder meg veldig til å se resultatet av. I år må jeg prøve å få organisert beddene mine bedre og flytte endel planter.

Det er fint med mange forsetter, så kan en iallefall si at en har lagt en slags plan.......... at den ryker i løpet av kort tid er vel noe som hører til.

God helg alle sammen!

Ingen kommentarer: