lørdag 29. mai 2010

Huskeliste

Botanisk

Daglilje, Meconopsis quintuplinervia, Hepatica og Primula Jack in the green type til Inger Karin
Levere pelliser på Pellisforeningens stand
Physalis til Unni
Primula  til Edgar
Bli kvitt; tomat, Adlumia, Fuchsia Tom West

Ramme
Dicentra spectabilis og Dicentra formosa alba til Racemosa
Anemone nemorosa Robinsoniana til Mona HN i bytte for Akebia
Minne Sigrid på å ta med plastkurven min
3 stk trepioner og ramsløk til Sommartorpet

Div
Drue Sommerset seedless og div Penstemon til idun
Anemone Vestal og albaplena til Unni
Pelargonium gibbosum Maroon til Raymond
Iris lilla til Erantis

Hva har jeg glemt nå?

3 kommentarer:

Edgar sa...

Takk for flott bytte! Nå er primulaen i jorda og tomatplanten pottet opp. Den primulaen var bare lekker - flere som var misunnelig på den:-)

Stein sa...

Hei og igjen tusen takk for at du har stelt så fint med trepionene mine før jeg, etter veldig lang tid kom meg ut for å hente dem. Du hadde en riktig fin hage forresten. Bare så synd jeg hadde så dårlig tid å se den :-( Vi hadde vært 11 timer på farten den dagen, så mitt reisefølge var litt ivrig etter å komme seg hjem igjen ;-)
NB: Når jeg kom hjem og pakket ut av bilen oppdaget jeg at der sto noen potter med andre planter oppi pionpottene!!? Var det du som hadde satt dem der? Jeg måtte jo google dem med en gang for å finne ut hva disse var. Veldig spennende planter!
Men var de havnet oppi pottene med en feiltagelse?
Ha en riktig fin dag :-)
Mange hilsen Stein

Anonym sa...

hvorfor ikke:)