fredag 8. februar 2008

Å så rammla jeg uttpå igjenn..

Det er jammen godt man ikke er så stanhaftig, datt innom Plant World Seeds. Der var det mye snadder gitt.

CORYDALIS 'BRONZE BEAUTY'
1 @ £2.35 each = £2.35

CORYDALIS OPHIOCARPA
1 @ £1.75 each = £1.75

RAMONDA MYCONII
1 @ £1.95 each = £1.95

NOMOCHARIS MIXED
1 @ £2.65 each = £2.65

CORYDALIS TALIENSIS
1 @ £2.35 each = £2.35

Shipping: £1.00
Total: £12.05

Need I say more?

I kveld skal jeg på julebord, dette julebordet synes jeg faktisk jeg fortjener. Hadde jeg visst at belastningen skulle bli så stor hadde jeg nok ikke gått inn i styret. Men av og til er det nok best en ikke vet....
Jeg tror at jeg på generalforsamlingen skal si fra meg vervet da jeg føler at gnisten er gått ut av meg. Det er bedre få inn noen som er engasjert og klar for utfordringer, enn å lompe rundt synes jeg. Det er ikke alltid like lett å få noen til å ta ansvar og det skjønner jeg egentlig godt. Hadde det vært ett vanlig verve med ett møte annen hver måned hadde jeg nok holdt lengre, men belastningen har vært for stor. Tror jeg tellte nesten 20 møter første året og ifjor sikkert omtrent like mange. Det har vært tunge saker med vanskelige besluttninger, det er ikke lett å måtte la noen gå.....

I tillegg da personalsaken endelig la seg, brant bygget ned. Nå blir det byggd opp nytt og ting er på stell igjen, men for min del er løpet kjørt. Det ble for mye selv om jeg var optimistisk underveis og syntes ting var håndterbart. Nye koster feier fint de, så kanskje er det likegreit. Er dog litt spent på hva resten av styret sier.......

Men ikveld skal vi kose oss! Det blir nok en slitsom lørdag, tror jeg. Har liksom ikke kommet meg etter forrige helg med Islandstur heller! Det er ikke greit å bli eldre, det en før tok på strak arm, er litt tyngre nå gitt.

Så alle sammen ; GOD HELG!

Ingen kommentarer: