søndag 10. februar 2008

Mors dag

Hmmm, jeg tor min kjære har begynnt å skjønne tegninga nå. Idag ble det frokost med egg og bacon. Hvit julerose og gavekort på fotpleie. Det er gutten sin det!

Var ute en tur og sjekket hagen, strødde ut litt aske i noen bedd og sjekket tilstanden på rosen i garasjen, den burde kanskje få litt vann for det har kommet med grønne skudd. Jeg er litt i tvil om jeg skal la den stå der inne eller flytte den inn i planterommet. Det hadde vært litt kjipt å drepe den nå, når den har klart seg så langt.

Jeg rydda litt på trappen og hengte ut eføyen min, den har stått inn over julen. Også satte jeg ut en diger potte med snøklokker, tulipaner og krokus. De hadde begynnt å spire så jeg tenkte de like godt kan stå ute nå. Det er så mildt at de tar vel ikke skade av det håper jeg. Det hadde jo vært hyggelig med noen vårtegn nå.

Vi fikk masse snø forrige helg, jeg så at det var noen juleroser som tittet opp i beddet før snøen kom, håper de klarer seg under all snøen. De er så vakre at slike må jeg ha flere av.

Julebordet var kjempe hyggelig, var ikke hjemme før i 4 tiden. Tapas, vin og hyggelige folk, tiden går fort da.

Det spirer overalt i alle potter, det lover bra for bytte plante produksjon uttover våren.

Ingen kommentarer: