onsdag 29. oktober 2008

Kaos

Så kom den første snøen denne vintersesongen! Fullstendig kaos. Biler, busser og vogntog overalt!
Det kan da ikke komme som noen bombe at det kan komme snø i oktober? Hvert eneste år er det noen som er like uforberedt! I dag hadde jeg tidenes omkjøring for å komme meg til barnehagen. Om kjerka i Tranby, alle andre veiene var dekket av busser på tverka! Selv med firhjulstrekk og vinterdekk var det tidvis glatt. Men opp kom vi og ned igjen uten uhell. På veg ned tok jeg med meg tre gutter på veg til skolen, pappaen hadde ikke lagt om hjul og de måtte ta bussen. Siden bussen stod på tverke kom ikke den heller. Så da har vel jeg gjort dagens gode gjerning?


På veg inn til jobben var gjennomsnittsfarten min dette;
Fort gikk det ikke! På veg inn ringte noen av gutta meg og klagde på glatt føre og manglende hjulskift. For tre uker siden sendte jeg de melding om hjulskift, at de ikke i løpet av den tiden ikke har fått utført dette er meg en gåte..




Fikk tatt noen bilder av Cyclamenene mine igår, de er så pene. Og den siste rosen fra hagen i et loppefunn.

Ingen kommentarer: