søndag 19. oktober 2008

Hadeland tur

Reiste igår med hele familien sammen med svigers til Hadeland glassverk. Ungene blåste hver sitt lille glass/vase. Veldig søte. Spiste god mat og tittet i butikkene.

Kjøpte med noen latte kopper og to espresso kopper. Hvite med sort mønster. Det var 30% på de så det hjalp! Fikk penger til bursdagen min, så de må jo brukes opp..
Ellers be det med to store blånisser hjem. De var satt ned til 99 kr stykket. Det var det eneste jeg hadde tenkt å kjøpe på forhånd, så jeg er fornøyd. For en gangs skyld klarte jeg å tenke at jeg må ha plass til innkjøpet før jeg kjøper, så det ble ikke mere med hjem. Tenk om jeg kunne vært like edruelig ved innkjøp av planter på salg?

Idag er det strålende solskinn. Tenkte en tur på brukt og antikk markedet på Kadettangen idag. Har lyst på noen små blomstervaser. Kanskje kommer en over noen andre kupp og?

Ingen kommentarer: