torsdag 16. oktober 2008

Fantastisk..

1. Hentet kaffemaskinen igår, en Rancilio Silva hos Kaffebrenneriet. Kjørte den igang og klarte faktisk å lage en ok kopp kaffe ved første forsøk. Imorgen kommer det en dame hjem til oss for å holde et lite kurs i kaffens hemligheter..
2. Bærum Sykehus! Vanligvis må en betille time for røngten, men ikke på Bærum. Der tropper du opp når det måtte passe deg mellom kl 8-20. Sitt ned og vent og vips er det din tur. Rakk ikke engang å lese Elle..
3. Jeg har bursdag idag. Har ønsket meg penger til å kjøpe trær! Så nå blir det shopping til helgen. Ønsker meg og et dørslag. Ett sånt i metall som ikke knekker sammen når en heller varmt vann i det..
4. Det er knopper på Novemberkaktusene mine. En rød og en hvit. Gleder meg. Har og satt ned noen cyclamen i en skål. Blir morsomt å se om det blir noe utav de.

Ingen kommentarer: