torsdag 26. april 2012

Hagevandring i Åruphagen

 


 

 
 

 


 
 
 

 



 

8 kommentarer:

Mari Anne sa...

Hi, hi flere av bildene våre er så like at jeg et øyeblikk trodde det var mine. Det må være den flotteste hagen jeg har sett. Er det ok at jeg legger inn link til dine innlegg?

Marit sa...

Der var det mye fint, ja! Alle de primulaene gjorde at jeg fikk et må ha sjokk... ;-)

Anonym sa...

Kjempeflotte bilder! Jeg fikk sikletendenser av de fylte primulaene :O) Så fine! Og den drivhusinngangen var utrolig fin! Ble mange utropstegn her, men det regner jeg med dere hadde underveis på turen også :O)

UnaCita

Villrose sa...

Lekkert anlegg...
Jeg vil ha blomster på Trillium'ene mine!

Snuffeldyret sa...

Og vet du hva UnaCita, etter at vårblomstringen var over var det Hosta show!

Maria sa...

Det er en drømmehave! Jeg vil tilbake! Fort!

Veldig flotte bilder - det er en bitteliten tur å se på dem. Tusen takk. De digre trilliumtuene..... Trilliumbarnehave. Jeg tror jeg glemte å ta bilder, men det er jo ikke så farlig når dere har vært så "pliktoppfyllende".

Lin sa...

Gosh så fine juleroser! Jeg må bare se å få meg mange flere! Det ser faktisk ut til at jeg har funnet et sted de trives.

Trillium er jo også sååå vakre!

Elisabeth sa...

Sukk! Så vakkert!!
Hvor i all verden er denne oasen? Er det besøkshage?