tirsdag 27. mai 2008

Planteloppis nr 2

I kveld er det Vikhagan i Mjølndaln som står for tur. Har fått lurt med meg nabodamen, så nå blir det shopping!!!
Men det er litt synd at alt starter så tidlig, for meg med to unger, henting, middagslaging og lekselesing hadde det vært bedre om ting startet kl 19 istedetfor kl.18. Men, men en kan ikke få viljen sin i alt .
Kanskje ser jeg noen hagegale der ute??

Referat følger. Handling for den nette sum av kr 100 er utført.
Det ble tre nye pelliser, mange stokkrose barn, små markjordbærplanter, to hvite violer, tre tomatplanter, en Geranium(antageligvis himalayense), Anemone multifida.
Hoppet glatt over sommerblomstene, giftbærene og solanumen.....
Det var billig og ok utvalg.

Nå gleder jeg meg til Vårtreffet i botanisk! Desverre skal vi ha bursdagsfeiring den dagen, så det blir bare en liten tur på meg istedenfor hele dagen slik jeg hadde tenkt.

Ingen kommentarer: