onsdag 24. mars 2010

O` lykke

Jeg er så lykkelig.  Forrige uke fikk jeg et hilsen i posten fra Claus Dalby. En pakke med hans vakre valmuer. Det passet supert siden jeg i år satser stort på å gjøre en kjedelig skråning til et blomsterhav. Planen er å så masser av valmuer og revebjeller. Jeg håper jo selvsagt at de skal frøså seg selv med tiden slik at frøkostnadene går ned..


I tillegg har jeg fått somlet meg til å kjøpe en egen kopi av drivhusdrømme. Jeg lånte en bok en stund, men eieren ville ha den tilbake gitt. Merkelig.. Den er så flott! Masse flotte inspirerende bilder og jeg plukker opp masse tips og råd. Jeg tror jeg skal få laget en liten pergola ved inngangen til huset mitt. Kanskje jeg kan plante noen klematiser der? Har to stykker som burde vært flyttet. Eller kanskje en klatrerose hadde vært fint? Eller bjørnebær på en side og blomstererter på den andre?

1 kommentar:

IngunnBW sa...

Den pakken fikk jeg også, snakk om gledens pose! Jeg ønsker meg SÅ Drømmehaver, men koser meg med Min Krukkehave som er en helt nydelig bok. Man blir så inspirert og får nye tanker og planer av det han skriver og ikke minst gjennom bildene :)