onsdag 10. desember 2008

Art of Sushi

Da har jeg kommet til den erkjennelsen at jeg liker sushi. Jeg er en av de mange som ubeskjedent og freskt kan si; sushi det er godt det! Jeg og gubben var på åpning av sushi restaurant igår kveld. Det er en av gutta på jobben som med en kamerat har tråkket til og satset.


De har hentet inn tre kokker fra Thailand, så det blir ikke bare sushi, men også lunsjretter, wok og annen asiatisk mat. Jeg skal definitivt komme tilbake og spise her. Tror jeg skal lokke med meg naboen som er en hardbarket sushi spiser.


Se her da, er det ikke fristende kanskje? Det er noe med fargene og teksturen på maten. Det var iallefall en inner tier for meg, som før har spiste sushi og syntes at det bare er kald ris med rå fisk.



Det er fasinerende å se på når de lager maten, håndlaget og hvor lett de får det til å se ut. Jeg får sånn respekt for slike dyktige folk. Hvor mange timer ligger ikke bak dette?



Her er innehaveren. Ser ut som han er fornøyd han og!

I tillegg fikk jeg champagne på en tirsdag. Føler at det var helt ok!!

Ingen kommentarer: