onsdag 25. november 2009

Fuji sushi

Jeg har sett lyset når det gjelder sushi. Det er rett og slett knall godt!

Her en helg bestemt gubben og jeg at vi skulle prøve Fuji sushi i Asker. De har kun take away. Prisene er hva jeg vil kalle passe for take away.

Vi kjøpte en 24 biters og to 8 biters maki i tillegg.

Maten var pakket i helt greit plast. Nok grønn gugge og ingefær. Litt lite soya saus, men har selv så det gjorde ikke så mye. Risen var god og fisken passe tykk. Nylaget og delikat. Avokadoen var ikke mørk, altså nyskåret. Litt trekk for stusslige lokaler, men nå er dette take away ikke restaurant.

Med andre ord; mye for pengene! God sushi! Kommer helt sikkert til å handle der igjen!



2 kommentarer:

Bjørnar sa...

*Sikle*

solfrid sa...

Favorittmaten min!!! Jeg kjøper på Coop Mega hver fredag - pluss en kald, lys øl. Fast. Hvor de får sin sushi i fra er jeg ikke sikker på. Godt er det uansett.