søndag 13. april 2008

Så kom vinteren igjen..

I dag våknet jeg til snø og nå har det endelig sluttet å snø, men nå ligger det ca.6-7 cm med hvitt på bakken. Igår var jeg kjempe lykkelig over at plena nesten var helt bar og at beddene snart kunne inspiseres igjen. Så lenge var Adam i paradis!

Overnattingsbesøket gikk fint, akkurat som jeg trodde. Nå er begge de to søte små lagt og er utslitte! Mamman er også klar for sengen, fortsatt feber på 5 dagen. Er det rart man er slapp og sliten?

Vannet litt i planterommet, alt så fint ut. Når formen er tilbake må jeg prikle litt mere og kanskje flytte noen av pellisene opp.

Fant ut at Hagemo skal på messa til helga. Så da måtte jeg jo bestille noe for henting. Det ble Denise og Garnet Rosebud. I tillegg har jeg bedt om en Slik en; Strawberry mousse! det blir spennende å se hva en får av dette. Om de ikke har det skal jeg nok få brukt litt pæng læll....

Ingen kommentarer: