torsdag 14. februar 2008

Trallala..

Solen skinner, spirene spretter opp og ungene er friske. Det er nesten for godt til å være sant !

Imorgen skal jeg på jentetur til Hemsedal. 5 jenter med unger og mann hjemme. Det kan bli freskt tror jeg. Antakeligvis burde det vært sendt ut ett eller annet varsel der opp....

Jeg har ikke for vane og bli invitert på slike ting, så jeg syntes det var svært hyggelig. Tror jeg har hatt 2 borte fra gubben turer i løpet av 10 år! Den ene var min fars begravelse og den andre var kurset i Madrid i fjor høst. Jeg får liksom så dårlig samvittighet for å reise fra de. Kanskje de dør foran brødboksen? Og hvem skal vaske klær? Sannheten er at hans mor og far nærmest tar over driften av AS Familien og at ingen lider noen nød. Ønsker meg bare litt hjelp når han er borte jeg.......
Men jeg er jo stor jente og klarer meg selv. Hvorfor er det slik i noen familier tro? Og hvorfor er det slik at de fleste menn jeg kjenner ikke har dårlig samvittighet for å reise bort?

Men jeg skal kose meg i helgen jeg! Kanskje jeg burde sjekke om jeg skal ta med noe?

Ingen kommentarer: