tag:blogger.com,1999:blog-3395457793499442687.post8812490995494054962..comments2023-11-05T09:06:53.490+01:00Comments on Snuffeldyrets lille verden: Om skuffelser og Jan Thomas StudioSnuffeldyrethttp://www.blogger.com/profile/06941595884835151034noreply@blogger.comBlogger16125tag:blogger.com,1999:blog-3395457793499442687.post-16181829417360466742013-01-15T01:08:42.984+01:002013-01-15T01:08:42.984+01:00Er det så ille enda,da gikk den gaven på svigerinn...Er det så ille enda,da gikk den gaven på svigerinna mi sin 40 års dag rett idass om og få full pakke.Til 6000-7000 kr burde vi ha stor kost oss også vært fornøyde.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11339292958567110444noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3395457793499442687.post-77685573114653159442013-01-15T01:07:59.839+01:002013-01-15T01:07:59.839+01:00Er det så ille enda,da gikk den gaven på svigerinn...Er det så ille enda,da gikk den gaven på svigerinna mi sin 40 års dag rett idass om og få full pakke.Til 6000-7000 kr burde vi ha stor kost oss også vært fornøyde.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11339292958567110444noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3395457793499442687.post-51291519776409654722012-02-26T14:03:15.462+01:002012-02-26T14:03:15.462+01:00Jan Thomas.
Jeg håper du vil lære av de skuffende ...Jan Thomas.<br />Jeg håper du vil lære av de skuffende komentarene fra kundene dine. Det er mye posetivt i ditt studio, men fortsetter det i dette spore dere er inni nå, kommer proplemene deres. Jeg har hatt bli ny dag. Hvor er tilstedeværelsen i salongen? Jeg har ikke tilgang til spiserommet deres, hvor de ansatte til en hver tid stikker av til, mens kundene sitter alene. De ansatte snakker alt for mye med hverandre og glemmer kunden. Skaff deg et spiserom til en person av gangen, det sosiale blant dine ansatte, skal være blant kundene. Skaff dere avalueringsjema, og lær av den tilbakemelding. Du må bestemme deg om du vil satse på den vanligge kvinne i gate, som gjerne betaler din pris, eller de få kjendisene her hjemme som skal ha alt på tilbud eller gratis. Når du ikke er i salongen er det kun en person som rommer din salong det er Fred, så er ikke han der og ikke du, er det som å komme inn i en kald salong med litte tilstedeværelse.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3395457793499442687.post-45844191417878100902011-08-22T22:52:41.559+02:002011-08-22T22:52:41.559+02:00Veldig skuffet,meget dårlig klipp ,ble ikke som je...Veldig skuffet,meget dårlig klipp ,ble ikke som jeg hadde tenkt,hadde spart lenge, alt ble klippet bort og tynnet ut.Umulig å gjøre noe med.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3395457793499442687.post-19288298277629560742011-08-09T18:26:05.181+02:002011-08-09T18:26:05.181+02:00Så leit at du fikk en sånn opplevelse- både da du ...Så leit at du fikk en sånn opplevelse- både da du var der og i etterkant! Min erfaring med Jan Thomas Studio er imidlertid helt motsatt: jeg blir alltid superfornøyd med resultatet og blir tatt hånd om av et hyggelig og serviceinnstilt personale. Jeg kunne ikke tenke meg å gå et annet sted....Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3395457793499442687.post-66351152847324601682011-08-05T20:48:35.180+02:002011-08-05T20:48:35.180+02:00Jan thomas studio er bare oppskrytt!!
Han går sikk...Jan thomas studio er bare oppskrytt!!<br />Han går sikkert konkurs snart...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3395457793499442687.post-90096123876525343032010-10-12T12:16:25.113+02:002010-10-12T12:16:25.113+02:00Har ikkje ord egentlig en at det der e frakt!!! De...Har ikkje ord egentlig en at det der e frakt!!! Dem skal liksom være "størst i norge på jobben" pga Jan Thomas, åsså blir det ansatt folk som faen ikkje kan gjøre jobben sin, nei, men skulle ha fått tak i han sjøl så han kunne ha tadd sæ av di uhyggelige folkan som jobbe der, før å gjøre kunda fornøyd så skal man kunne gå ut derfra med et smil å at pengan va verdt å bruke. <br />Hilsen Veronica AlinaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3395457793499442687.post-27379820350792585032010-07-22T10:22:22.172+02:002010-07-22T10:22:22.172+02:00uhyggelig lesing =(uhyggelig lesing =(Ninahttps://www.blogger.com/profile/10250514433657607899noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3395457793499442687.post-57227598930520980172010-07-16T10:15:13.205+02:002010-07-16T10:15:13.205+02:00Grøss...for en vemmelig erfaring. Ikke minst telef...Grøss...for en vemmelig erfaring. Ikke minst telefonen du fikk i ettertid. Utrolig frekt og for en nedlatende holdning dalig leder viste. Legge alt på deg på den måten. Uff, jeg får helt vondt i maven... Du er flink som sa fra med en gang i alle fall! Dette må virkelig spres, ja.IngunnBWhttps://www.blogger.com/profile/10863957889704230960noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3395457793499442687.post-25297153970497666892010-07-13T10:57:27.577+02:002010-07-13T10:57:27.577+02:00Det er det verste jeg har hørt... Helt utrolig... ...Det er det verste jeg har hørt... Helt utrolig... dette burde du spre videre, de fortjener ikke å få noen kunder i det hele tatt!Lindahttps://www.blogger.com/profile/07469372300967347480noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3395457793499442687.post-48832620334558460532010-07-03T18:10:10.876+02:002010-07-03T18:10:10.876+02:00Noe så rått! Bra at du sprer dette Charlotte! De f...Noe så rått! Bra at du sprer dette Charlotte! De fortjener virkelig all den dårlige reklamen de kan få. Tenk å si at de ikke ville ha deg tilbake i salongen.......Ellen Walnumhttps://www.blogger.com/profile/04938415641953712715noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3395457793499442687.post-76855004350646215632010-07-03T17:35:26.028+02:002010-07-03T17:35:26.028+02:00Herreguuud så frekt!!! Jeg twitrer innlegget vider...Herreguuud så frekt!!! Jeg twitrer innlegget videre.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/10391521659154679754noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3395457793499442687.post-32630362936359920232010-07-03T09:09:26.630+02:002010-07-03T09:09:26.630+02:00"Du får ikke gå herfra før du har betalt"..."Du får ikke gå herfra før du har betalt" sa faglig leder. Hun virket så truende at jeg betalte og gikk. Jeg skulle selvsagt ikke gjort det. Jeg skulle sagt at jeg betaler når jeg er fornøyd..<br /><br />Daglig leder har ringt meg og sagt at de ansatte ikke ville ha meg tilbake i salongen fordi de var redd for hva som ville skje om jeg ikke ble fornøyd. For jeg var en slik person som aldri var fornøyd med noe noen gang.<br />Og jeg kunne få time den ene dagen jeg sa det ikke passet.. Tolk det som en vil.<br /><br />Jeg er iallefall utrolig skuffet. De gir jo et inntrykk av at de har det lille ekstra og er svært dyktige. Det lille ekstra viste seg å være dårlig kundebehandling tydeligvis!<br /><br />Også den stakkars lærlingen, jeg vet ikke hvor mange ganger både min venninne og jeg presiserte ovenfor henne at det ikke var henne vi var skuffet over. Hun gjorde jo bare jobben sin. At hun ikke kunne bedre kan hun ikke lastes for. Det er jo her faglig leder skulle tatt ansvar og veiledet henne.Snuffeldyrethttps://www.blogger.com/profile/06941595884835151034noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3395457793499442687.post-46146937992765437722010-07-02T23:43:25.686+02:002010-07-02T23:43:25.686+02:00Så frekt! Om en lærling behandler håret ditt, så s...Så frekt! Om en lærling behandler håret ditt, så skal en mentor være til stede og veilede. Det er uansett ikke lov å ta full pris- og du skulle selvfølgelig få vite om det på forhånd!Steinhttps://www.blogger.com/profile/17286758713843817568noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3395457793499442687.post-86104209774149893262010-07-02T22:34:59.108+02:002010-07-02T22:34:59.108+02:00Huff, så kjedelig.Huff, så kjedelig.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3395457793499442687.post-68452084878120913592010-07-02T22:31:50.416+02:002010-07-02T22:31:50.416+02:00Himmel!! 1200 kr for en sånn type behandling, nei ...Himmel!! 1200 kr for en sånn type behandling, nei det ville jeg aldri godtatt. Håper du vinner frem med klagen din, hvis ikke skal jeg hvertfall passe på og advare mine venner om stedet!Elisabethhttps://www.blogger.com/profile/02145741799959332772noreply@blogger.com